poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Hejcia mam chwile wolnego czasu na napisanie notki !

Wstałam rano gdzieś o 6:30 to fajny czas bo mogłam jeszcze chwile poleżeć heh..Ubrałam rurki dżinsy,śliczną bluzkę którą kupiłam w czoraj  w croppie ,pod nią ubrałam brązową bluzkę bo ta bluzka nowa była brązowa z pieskiem do tego ubrałąm taki śliczny naszyjnik który też wczoraj kupiłam taką srebrną sowę ,którą kupiłam e rossmanie .Tata wczoraj kupił sobie buty ,mama perfumy i jeszcze kupiłam sobie ekologiczny zeszyt i długopis ,który kosztował 10zł a ja nie wiedziałam o tym aaaaaaaaa ! zwykły długopis 10 zł boże drożyzna aaa!
Zeszłam na dół i wykonałam wszystkie poranne czynności . 

Szkoła :
1.polski-sprawdzian
2.przyroda -....
3.matma - czworokąty
4.historia - fajna... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   nie wieże że powiedziałam że było fajnie aaaaaaaaaaaa !!!!
5.-anglik - eee szkoda gadać

domek .następnie rower z ... a właśnie Juju to już nie Juju tylko Usia to lepiej brzmi . Więc na rower z Usią bo Wiwi nie mogła przykre łee :(

Przyszłam z roweru boże zmęczona aż tak nie jestem spoko jest Papa !

Moja bluzka z croppa (t-shirt )śliczna

Mój misiu pysiu <3333

Ja beznadziejne zdjęcie u taty w pracy na magazynie heh

Ciekawostka :najdroższy pies świata śliczny jest ale nie tak jak mój Roki



Zdjęcia mogą być niewyrażnie ponieważ są z komórki heh

2 komentarze:

  1. fajnie tutaj ;3
    wpadnij do mnie: ♥POPPY♥
    jeśli chcesz być na bieżąco dodaj się do obserwatorów ;DD
    pozdrawiam, poppy <33

    OdpowiedzUsuń