poniedziałek, 21 marca 2011

Poniedziałek

Hejka !

Dziś rano obudziłam się dość wcześnie o 7.20 wcześnie bo miałam na 9.40 bo pierwszy dzień wiosny i nie ma lekcji.Ubrałam sobie czarne rurki ,ciemno szarą bluzkę z gorylem i zieloną bluze bo mieliśmy mieć coś zielonego.Pojechałam do szkoły na 10 po 8 bo robiłyśmy z Juju i Wiwi gazetkę .Wyszłam na super przynajmniej lepiej niż te poprzednie .Miałyśmy drobne problemy z zawieszeniem  jej ale to szczegół.Potem poszłyśmy na konkurs o patronie szkoły Wiwi .Dzikuss ,Gruby i Gabi brali udział w tym konkursie cała szkoła kibicowała naszej klasie czyli 5a bo wszyscy nas lubią .Nasza klasa zajęła 3 miejsce ale i tak dla szkoły miała 1 miejsce .Potem poszliśmy palić marzannę zwykle się ją topi ale nasza szkoła jest nowoczesna haha xD.Nasz WOGULE to palenie tej marzanny nie interesowało i cały czas kopałyśmy jakieś butelki hah .

-Patrzcie jakiś pijak haha ! o kurcze to pan od informatyki hahahahha !-Wiwi
-hahahahahahahhahahah -ja i Juju

Cały czas się śmiałyśmy bo Juju kopła Mikiego a miała Martensy hahah miłyśmy bk cały czas .Jak przyszliśmy musieliśmy siedzieć pół godziny na ławkach na podwórku i grać w głuchy telefon żałosne.

Kidy wróciłam do domu zjadłam obiad i poszłam zrobić zadanie na jutro .Potem poszłam pobawić się z Rokim.Jeszcze byłam u babci i potem poszłam do domu.Poczytałam książkę pouczyłam się na angielski i teraz poszłam pisać notkę  a przy okazji oglądam serial Morze miłości  hehe wciągający bardzo zaczyna się o 19.00 i kończy się o 20.00 prosze to było dla ciekawych haa xD pa .


To pani wiosna noowoczesna heh xD







i słodziutka HK słitaśna jest heh xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz