poniedziałek, 12 grudnia 2011

Szycie ufff...

Hej haj hello !!
Więc dziś taka notka trochę o szyciu .
Muszę się wam pochwalić że po 20000000000000 ukłuć w palec uszyłam już drugie spodnie !!! 
Normalnie mam mega zaciesz tak się teraz rozszyłam ,że jak robię zadanie domowe jak nikt nie patrzy to czmych i już coś tam uszyję po kawałeczku !
Niestety bez zdjęć , ponieważ zostawiłam ładowarkę do baterii od aparatu u cioci i oo beznadzieja !
Ale jak tylko wpadnie mi w łapki ładowarkę to zaraz ją do kontaktu wepchnę :)
A i zapomniałam wam powiedzieć o najważniejszym ,gdyż teraz więcej czasu poświęcam Sisi to zmieniłam jej imię na GREACE czyli na imię tej prawdziwej Greace i teraz 
Sisi to GREACE
Greace to SISI
Hehhe taka mała zamianka ponieważ bardziej mi leży Greace nie wiem dlaczego .
A wracając do tego szycia to nawet odważyłam się uszyć bluzkę z DŁUGIM rękawem to po  prostu  sukces !! 
A to jeszcze nie koniec uszyłam jesz cze takie jakby bluzy takie jakby kangurki tokie cieniutkie no ,ale bluzy też mogą być jedna ma trochę za bardzo długi rękaw ,ale się w praniu skurczy hhhehe :)))
I dużo sukienek !!! Normalnie szałłłłłłł 
Dziś byłam na zakupach i m.in.kupiłam mojemu laptopkowi nowiutki, pachnący i cieplutki futeralik właściwie to torbę nie wiem jak to nazwać .Będzie mieć teraz wygodniutko :)) 

Papa jeszcze mam chyba zadanie z matmy opss !!

4 komentarze:

  1. Aktywowałaś bloga?:)Fajnie!OCZYWIŚCIE obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny bloga
    zapisz sie do mnie a ja do ciebie
    www.zyciowe-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. .;
    Świetny Blog.;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie napisałam, że jeżdżę na desce :)

    OdpowiedzUsuń