poniedziałek, 28 lutego 2011

Hej !

Sory nie pisałam cały weekend miałam gości nie miałam czasu bo pomagałam mamie ok ...

Więc w piątek byłam z rodzicami w galerii i otworzyli w niej daichmana i rosmana otworzą fajnie no nie ... Oczywiście jak to Kiki musiałam szybko pobiec i zobaczyć na buty i zobaczyła śliczne adidasy i takie piękne buty na małym obcasie piękne ...

-boże jestem zakupocholiczkom butów -powiedziałam sama do siebie
-co ?-zapytał tata
-jestem zakupocholiczkom ...
-wiem to już od 7 lat
-nie mam 7 lat tylko 12 !
-no to co ale wtedy zaczełaś sama wybierać sobie ciuchy i buty
-karolina patrz jakie fajne -powiedziała mama
-juz ich widziałam boskie nie ?
-następna !- powiedział tata
-no przestań
-buty sie nie mieszcza w 3 szafach
-tata wez mi wycią 34
-oo dobra ..
-są świetne biore ich i tamte adidasy łiiiii
zapłaciłam i dostałam pełno żelków w takich małych woreczkach pyszne były byłam jeszcze w pepco i kupiłam taki różowy kangurek z krótkim rękawem i takie doczepki okrągłe do bluzki .
pochodziałam po galerii i nie kupiłam nic w croppie i hausie czekam na przeceny.Byłam popatrzeć na doczepy do włosów i ich cene musze sobie kupic jakieś fajne
potem byliśmy w MPMie
jak przyjechałam to poszłam pobawić się z rokim pogryz mnie całą ale tak letką hehe słodziak hih..

ok nie będe opisywać niedzieli ani soboty bo byli goście to nuuudyyy oprócz tego że roki na wszystkich szczekał i warczał ale nikogo nie ugryzłó mój mały pysiek bo go trzymałam a jak ktoś go chciał pogłaskać to uciekał


narazie papa xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz