czwartek, 24 lutego 2011

Hello !

Dziś mieliśmy na drugą lekcję więc tak jak wczoraj (bo też mieliśmy na drugą lekcje wczoraj) przyjechał po mnie tati a i zawiózł mnie pod dom Wiwi razem poszłyśmy do szkoły.Jak weszłyśmy od razu usłyszałyśmy głośną rozmowe Kamila i Konrada .

Cześć ! -powiedział Kamil
Elo !-powiedział Konrad
Hejka ! -powiedziałam
Hej !-powiedziała Wiwi
oczywiście jak zawsze poszłam do pani po klucze do szatni
Jak wyszłyśmy ze szatni zobaczyłyśmy Grześka

-Heja !-powiedziałam
-Cześć -powiedział Grzesiek
-Co będziesz robił?- spytała Wiwi
-Trzeba żółwiowi wymienić wodę -powiedział
-Spoko no to idziemy !-powiedziałam i poszliśmy

Wyciągnełam żółwia z akwarium i włożyłam do pudełka

-Ok wyciąg kamienie -powiedziałam do Grześka
-juuuuuż
-spoko to wez akwarium ja wezme gągbke i wyczyścimy -powiedziałam
potem wyczyściliśmy ,zamkneiliśmy klase i wyszliśmy na korytarz Grzesiek poszedł na świetlice.
następnie spotkałyśmy juju i powturzyłyśmy materiał na religie bo miała być kartkówa leee.

Pierwsza lekcja religia kartkówka dobrze mi poszło.
Druga lekcja informatyka boże ta głupia tabela do zrobienia żalllllllll !
Trzecia lekcja technika nie przyniosłam ściegów bo nie zrobiłam upsss
Czwarta i piąta lekcja to wf-y nie ćwicze heh

Na przerwach oczywiście kupiłyśmy chipsy potem podchodziłyśmy do każedego z naszej klasy pytając :
-pożyczysz kase błagamy ...
-nie mam albo wezcie

Potem z Juju znalazłyśmy w plecaku Wiwi 3 zeta haha ...
Kupiłyśmy za to chipsy jeszcze i gumy łiiii

Po lekcjach z juju śpieeszyłyśmy się na aotobus mało co się nie wywaliłam haha ...
Jak przyszłam do domu zaraz poszłam pobawić się z Rockim pysie misiem hehe oczywiście mnie ugryzł ale i tak go kocham ma dopiero 3 miesiące a jest ogromy je wszystko co spotka na swojej drodze hehe

Spadam papap <3333333333

1 komentarz:

  1. Blog spoko. Będę tu często wpadać. Zajrzyj do mnie.
    honorataolszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń