niedziela, 16 stycznia 2011

hehehej !



Sobota i niedziela minęły strasznie szybko nawet tego nie zauważyłam


W sobotę pojechaliśmy do wujka bo tata miał mu coś pomóc naprawić.My z mamą poszłyśy do cioci która mieszka niedaleko .Potem mama pojechała z ciocią a ja z kuzynam graliśmy na kompie.Za chwile przyszła Wiki kuzynka i zaczęłyśymy się wydurniać zeżarłyśymy wszysko co było słodkie .


Niedziela zaspałam do kościoła i musieliśy my iśćna 12.30 zanim się obrałam i coś zjadłam było już 10 po i trochu się spózniliśmy .Potem byłam na występie znowu wystawialiśmy jasełka.
Potem nic nie robiliśy tylko oglądaliśmy tv.Oglądałam na kompie do 11 shreka tak strasznie lubie to oglądać.Lubie oglądać 1,2,3 tak sobie i 4 też jest super.



Poniedziałek nawet się jeszcze nie ogarnełam tylko siedze w piżamie i ze sterczącymi włosami.Kurcze chyba będę chora smarkam cały czas kicham ,pśtykam i roznosze zarazki.

No to papapa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz