niedziela, 9 stycznia 2011

Hejcia

Hej !

Dziś też miałyśmy występ jasełka przed swoimi rodzicami u mnie były jeszcze kuzynki Ewelina i Martyna .
Miałam tremę normalnie dostałam głupawki jak jechałam na występ cały czas się śmiałam i mówiłam do siebie .
Ale nie było tak żle oczywiście musiałam czytać za Juju bo jest niby chora ,ale na pewno nie jest.
Mam okulary tak właściwie to zerówki ,ale mi się spodobały i kupiłam ja tak mam po mamie .
Jak coś po raz pierwszy widzę a mi się podoba to musze mieć od razu.Ale jeżeli to np.jest pies którego będę mieć na wiosnę to poczekam nie ma sprawy ,ale jeżeli to coś jest w sklepie to kupuje .
Uwielbiam chodzić po sklepach mogłabym cały czas 24 h normalnie serio.
Na dziś tyle pa.


PS.Nie zwracajcie uwagi na moje błędy ortograficzne na kompie zawsze tak piszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz