poniedziałek, 24 stycznia 2011

Hej !


Jak już wiecie Wiwi przestaje pisac blooga łeeeeeeeee !
Przykro mi strasznie, ale nie będę jej namawiac ale z drugiej strony się ciesze ,że ma własnego blooga.

A teraz przejdzmy DO moich dni.
A więc tak w sobote byłam na weselu była strasznie fajnie wytańczyłam się normalnie chyba ze wszystkimi .
Potem jak mi się znudziłam gdzieś tak koło 10 wieczór bo już były nudy i głupie piosenki to pojechałam do kuzynki.
U kuzynki byli goście taki fajny mały Szymuś Julka i Janek .
Normalnie uwielbiam szymka on jest taki super.
Potem nie chciał iśc do domu i musiałyśmy go z ciocią i kuzynką odprowadzic mieszkają niedaleko.
Potem się tak bałyśmy się wracac do domu że masakra.

W niedziele pojechaliśmy na poprawiny.
My z mamą na weselu i na poprawinach zabawiałyśmy dzieci przez cały czas .A potem do nasz przychodziły żeby z nimi zatańczyc.Na poprawinach tak samo .

A dzisiaj wstałam puzno i poszłam grac w the sims 2 bo dawno nie grałam.
A potem się nudziłam i teraz do was pisze .

Narazie wasza Kiki :*:*

2 komentarze:

  1. Mi też smutno ale ten blog który będzie miał 100 obserwatorów zostanie blogiem wspólnym.Mój ma już 9.Wiem mało ale to dla mnie sukces.:*
    Wiwi

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej ale ci fajnie ale do wszystkich prosze obserwujcie blooga a jak bedzie wiecej osob to zrobie konlkurs

    plose

    OdpowiedzUsuń