wtorek, 14 grudnia 2010

Hej cia

Hej !



Normalnie dziś nudy , ale mam z WF-u 5 proponowaną hehe !
Fajnie co nie ?
Dziś nie było polaka i byliśmy na świetlicy robiłyśmy z Wiwi i Juju kartki świąteczne ,ale musiałyśmy je zostawić na świetlicy....
Pokłóciłyśmy się z olką i resztą tych dryblasów normalnie jak oni ją mogą lubić żal normalnie .
O rajku dziś na religii miałam pisać sprawdzian i nie pisałam bo była próba na jasełka i ja występuje ,a ja tak wykułam na pamięć normalnie .
O jacie za nie cały tydzień święta i ferie na podkarpaciu najwcześniej 14 stycznia ,ale czad już się nie mogę doczekać...
Jutro nie ide do szkoły bo normalnie lekcje to mam takie nie mogę 3 lekcje na hali bo gimnazjum pisze testy próbne a 4 lekcja to szkoda słów.
Już mam plany na wigilie wystrój pomarańczowy tak mi się jakoś narzucił ten kolor i tak mi pasuje taki ciepły i miły .Będę suszyć pomarańcza i potem go poukładam na środku stołu obok świeczek.Wiem ,że to trochę dziwne ,ale no wiecie ja jestem dziwna także...
Wiecie jakoś kiedyś miałam takie natchnienie i wymyśliłam pomarańczowy tadaaaa...
Na dziś tyle papaa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz