środa, 29 grudnia 2010

Hihi:*:*&:*:*

Hello !


Ok Wiwi juz ci wysłałam .loovvciam cię normalnie :*:* haha


Dziś nudy miałam jechać do kuzynki ,ale nie pojechałam właściwie to nie wiem czemu ,ale okkk.
Ja nie mogę byłam z babcią na zakupach juuppi kupiłyśmy fajerwerki.Pewnie was to zaskoczy ,ale moja babcia lubi fajerwerki i kupujemy je co roku na sylwestra.
Bo wszyscy siedzą w domu.
Kupiłam sobie tylko gazetę (bravo) i delicje.Mmm pycha uwielbiam delicję oczywiście kupiłam sobie duże.Boże o czy mja piszę jaaaa.
Jej nie mam o czym dziś pisać.
No ,ale skończe na marudzeniu.
Normalnie mikołaj św od roku wisi mi kucyka.
Mam beznadziejne włosy.
Mój telefon jest głupi.
Kot mnie podrapał.
Strasznie się nudze.

Ok już sie wyżaliłam i jest mi lepiej wiem wiem że mam durne problemy ,ale jaj już taka jestem.

Ok już naprawdę lece papapa :*:*:* pa papa p apap>??>?>?>>>?>::"""::__--9&^^$$#@#@!


Jej jestem dziwna .............................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz