niedziela, 26 grudnia 2010

święta święta

Hej !

Sory ,że chwile nie pisałam ,ale nie miałam czasu przed świętami dobrze ,że Wiwi do nas wróciła,


Po pierwsze Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku.

Normalnie nudy teraz jak już święta się skończyły nie ma co robic.W sobote byłam u cioci na imieninach i jej... wchodze do cioci patrze jakiś rudy duży kot i biało czarny duży kot ,sobie myśle super ciocia wymieniła kociaki ....a to moje kyśki tak urosły mój Władziu i Bronia moje kociaki takie ogromne i ciężkie .Nie obyło się też bez powitania mojej kochanej Sośki (soni)jejku jak się cieszyła ...ona zawsze się tak cieszy jak my przyjeżdżamy ona jest taka słodka.U cioci był też mały kubuś i musiałyśmy sie z kuzynkami nim opiekowac.On strasznie dużo mówi pół nie rozumiałyśmy i tylko przytakiwałyśme.Ale przynajmnie jest taki śmieszny.Potem bawiłyśmy my się z nim lalkami on prowadził resteuracje w ,której było tylko jedno danie wczorajasza ryba (oczywiście plastikowa ryba).Super co nie .Na chwile oglądałyśmy pada shreka ,madagwiazdkę i kunk fu pande. Dziś byliśmy u kuzyna i tylko graliśmy na kompie .Teraz mama z tatą oglądaja filmy a ja sobie do was pisze .Hihihihihi.


Pa pa pa pa

Kiki :*:*:*:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz