niedziela, 19 grudnia 2010

Niedziela

Ponownie hej !


Tera opisze niedziele.

Rano kiedy wstałam od razu włączyłam laptopa i zaczełam pisać notkę o sobocie bo wczoraj nie miałam czasu żeby napisać.Potem mama wpuściła kotka czesia i od razu do mnie przyszedł na górę i weszed mi nalaptopa jak to on robi mi wylaczył ,mi laptopa ale nic się nie skasowało.
-Karolina choć na śniadanie !
-Yyyhyyyy
To jest codziennie mama mnie woła na śnidanie , a ja odpowiadam yyyhhyyy.Zawsze jest tak samo.
Ok.Potem zeszłam na śniadanie i zjadłam pyszne kanapki z papryczką mm pycha.Następnie się ubrałam w dżinsy,bluzkę brązową a na to sweterek biały w brązowe paski.Poszliśmy do kościoła.Jak wróciliśmy zrobiłam zadanie z matmy i zjadłam obiad.Potem z babcią pojechaliśmy do kuzynki.Jak przyjechaliśmy to mama z tatą już byli w Jaśle i kupili mi śliczny stroik.A teraz pisze do was notkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz