wtorek, 28 grudnia 2010

Hejka !

Wreszcie przerwa świąteczna cieszycie sie bo ja się bardzo ciesze wreszcie można trochę odpocząc.
Może jutro (środa) pojade do kuzynki i zostane tylko do czwartku ,ale zawsze to coś .
Kurcze strasznie mi się nudzi nie mam co robic.
Lubię do was pisac ,ale przecież nie będę pisac cały dzień no nie ?...
Rajku w sylwestra mama z tatą nie idą nigdzie bo tata stwierdził ,że są już za starzy więc przychodzą do nas tacy sąsiedzi nie lubie ich tacy wnerwiający.
Cały czas do nas przychodzą z tym ich dzieckiem normalnie mała kosmitka.Mama ich lubi czy tata też ich lubi to nie wiem ,ale postaram się ,żeby ich nie lubiał.Pewnie mi się to nie uda ,ale cóż...
A ja zostaje z babcią i dziadziem lubie ich na, ale to nie to samo koleżanki albo mama i tata.
Może przyjedzie do nas ciocia i kuzynki oby bo znowu będę siedziec i czekac do pół nocy żebyśmy poechali z babcią na fajerwerki .



____________________________________________________________________



Papapa

Wasza KIKI :*:*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz