czwartek, 10 marca 2011

Czwartek

Hejcia !





Nie byłam dziś w szkole bo były tylko 3 lekcje :
1.informatyka
2.polski
3.religia

Więc nie poszłam heh .Stwierdziłam że właściwie wam nic o mnie nie powiedziałam to teraz ciut opowie :

Więc tak mam 12 lat będę mieć w kwietniu 18 moim ulubionym kolorem jest różowy i fioletowy choć bardziej różowy.Gdzie mieszkam ? po co wam to mieszkam tam gdzie mieszkam heh xD
Uwielbiam zwierzaki wszelkiego rodzaju lubie rysować ,malować ,szkicować .Uwielbiam gadać z moimi koleżankami czyli oczywiście z Wiwi i Juju.Lubie chyba jak większość z nas spędzać wolny czas na komputerze .Kocham chodzić po sklepach i kupować buty ciuchy i różnie dodatki normalnie jestem od tego uzależniona heh :) xD

Moimi ulubionym piosenkarkami są : Lady Gaga ,Shakira ,Ashley Tisdale i Doda.
A moimi ulubionym piosenkarzem jest :Michel Jackson i jeszcze tacy różni ale nie chce mi się ich wymieniać.
Mój ulubione filmy to : Zmierzch wszystkie części ,Och karol 2 , Mikołajek ,Epoka Lodowcowa 1,2,3 , Madagaskar 1,3 i Shrek 1,2,3
Słuchm muzyki : najczęściej pop

Nienawidze Justina Biebera i Kamila Bednarka ... Można by tak wymieniać i wymieniać

Co tam jeszcze .... yyyy

Aaa lubie zwiedzać rózne mista nawet po kilka razy te same
W przyszłości zostane chyymm jeszcze dokładnie nie wiem ale raczej architektem lub projektantką wnętrz ale to i to hehe xD











Możliwe że zapomniałam o wielu rzeczach ale to już ja powinno wam to wystarczeć papa opisze dzień pużniej papa xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz