wtorek, 8 marca 2011

kończe notke wczorajszą.

(...)

Więc jak skończyłam pisać notkę zrobiłam zadanie domowe i poszłam z tatą i Rokim poszliśmy na spacer do lasu.Kiedy przyszliśmy zaczełam oglądać seriale czyli :Osaczona,Nie igraj z aniołem i Morze miłości .Jak ktoś ogląda to wie że to strasznie wciąga .Kiedy się skończyło morze miłości poszłam do babci zrobiłam sobie zupe a kiedy chciałam ją przełożyć na tacke żeby zanieśc do pokoju wylałam i na podłoge na blat i jeszcze tą tackę :

-Kurrrrrrrrrrrrczeeeeeeeeee !!
-Karolina co się stało ?!-babcia
-Nie nic!

Musiałam sama ścierać bo babcia by się na mnie wydarła jeszcze się oparzyłam.Ja mam zawsze pecha nic nie zrobie zeby się coś nie udało.Potem wróciłam do domu i oglądnełam jakiś film potem zaczełam czytać książkę i poszłam spać .


Dzisiejszy dzień opisze pużniej papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz