środa, 2 marca 2011

Więc tak wstałam dziś o 8:30 bo miałam na 9:40 ale fajnie no nie :p krótki dialog spałam u babci i obudził mnie roki :D

-yyy co jeeeest ej ?!
-yyyy pysiek aaaaaaa co ty tu robisz hehe kocham cię !
-karolina co ty robisz ?!-babcia
-Roki !
-aha haha nie zamknełam drzwi
-hehe !

mój kochany psiaczek xD potem ubrałam się w :czrne rurki w cieniutkie białe paseczki , t-shirt kolorowy z croppa i kangurek fioletowy.poszłam się umyć i zjadłam śniadanie wyszłam na podwórko i rzucałam piłke rokiemu.potem pojechałam z dziadziem do szkoły.
kiedy weszłam do szkoły zobaczyłam grześka

-Hej !-ja
-Elo !-grzesiek

przbrałam buty i ściągłam kurtke potem poszłam na świetlice i zobaczyłam Juju i Wiwi

-Heeeeej ! -ja
-hej !-juju
-cześć -wiwi
-powiedziałaś wiwi o tym faciu ?!-ja
-nom haha -juju
-boże ja sie go tak przestraszyła patrze on gdzies pojechał ty poszłaś i biegne do mamy pod prace haha

krótki dialog potem były nudne lekcje i poszłam z wiwi mama juz na mnie czekała byłyśmy u fryzjera mam z tymi ludzmi na bakier xD

a potem byłam w kościele tak jak muwiłam wcześniej narazie kończe papa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz