czwartek, 17 marca 2011

Czwartek

Dziś wstałam ubrałam rajstopy krótkie dżinsowe spodenki ,różową bluzkę a na to fioletową bluzkę opaskę z z różową kokardką ,chustkę w kwitki ,passek z ćwiekami i śliczną nową czarną zamszowa torebke śłiczna z Yups nie lubie tego sklepu no ale musiałam mieć ta trebke .


Musze wam opowiedzieć co było po szkole bo nie moge to jest mega.






Więc tak po szkole miałyśmy robić gazetke znaczy ściągnąc z niej rzeczy itp .Ale pani powiedziała ze posprzątała i ze mozemy robić ale jutro noto ok idziemy do sklepu.

-yyyy ..to gdzie idziemy ?..-ja
-yyy nie wiem ... juju -wiwi
-ogrodniczy ! - juju
-wiedziałam że cośwymyśli hehe -ja

Weszłyśmy do sklepu noi oglądamy doniczki i takie fajne figurki piesków a tu wiwi :

-kiki ! hahaa -wiwi
-co ? nie drzyj się tak -ja
-chodż haha -wiwi
-no co ? -ja
-związe cie łancuchem hahahhaahahahaaaaaa o patrz mucha leci aa haaaaaha !bzzzzzz - wiwi

zaczeło jej tak odwalć ze poprostu nie wiem cały czas chodziła śmiała sie kręciła sie w kółkohhehehe to było takiesuper taką miałysmy beke że nie moge ale musze juz konczyć ppaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz