sobota, 12 marca 2011

Sobota

Dziś byłam u Juju wybierałyśmy strój na przedstawienie dokładnie na ''Zemsta inaczej '' gram głowną bohaterke Klarę z jednej strony fajnie a z drugiej nie ...xD Juju ma dużo ciuchów ale zajeło nam to tylko 1 godzinę więc szybko.Potem poszłyśmy na podwórko przeszłyśmy się do lasu a potemzjeżdżałyśmy na deskorolkach heh ale było śmiechu he he xD

Mega są nasze stroje po prostu boskie tylko jeszcze musze dokupić biżuterie chyba że coś wygrzebie u mnie dosyć dużo tego mamy coś wygrzebie .. ;)

Jak przyszłam od Juju zjadłam obiad i poszłam pobawić się z rokim który się obrudził i wyglądał jak prosiak hehe xD ;):)

Potem poszłam się wykąpać i dowiedziałam się że tata jedzie z wójkiem na giełde a ja nie bo oni jadą o 6.00 i tata powiedział że może jeszcze pojedzie jakiś kolega i że nie mogę jechać to nic może z mamą pojade do galerii ubłagam ją jakoś musze sobie coś kupić bo nie mam się w co ubrać ;/ . No dobra mam pełno ciuchów ale chce sobie coś nowego kupić .Jutro też jedziemy na urodziny do kuzynki fajnie :).

Ja chce ciuchy !!!! heh xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz