poniedziałek, 7 marca 2011

hej !



Dziś rano nie chciało mi się bardzo wstać zresztą tak jak zawsze w poniedziałki.

-łeee nie chce mi się wstać łee hehe

No ale musiałam wstać ubrałam dżinsy,jasno-różową bluzkę a na to ciemno-różowy kangurek.
Poszłam się umyć zjeść coś .Potem pojechałam do szkoły .


..........................................................................................................................................................................

1.polski
2.przyroda
3.historia dostałam 3 pani mnie pytała
4.matma 5 ze sprawdzianu jeee
5.anglik 3 ze sprawdzianu

jeszcze pani od religii mi powiedziała że dostałam 5 z kartkówki bo miałam punktacje na kartkówce ale nie ocenioną.
potem przyszłam do domu pobawiłam się z rokim i zjadłam obiad i pisze do was heh.



to na razie pół mojego dnia drugie jutro papaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz